Grå pluttar i leveransen

Jag har köpt ett Nordpool Oden. Ställde en fråga till Poolkungen om vad de grå plastpluttar som låg i en plastpåse ihop med instruktionspärmen skulle användas till. Det fanns inte ett ord i installationsanvisningarna om dem.
Poolkungen kunde inte heller svara på det.
Dan Spjern

Kommentarer

  • Hej Dan,

    Dessa grå "pluttar" är extra skyddslock till skruvhuvedena på listen på ditt spabad.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Mvh Anna
    Anna
  • Har precis fått mitt SPA, Forsen. Lyft på plats med hjälp av lyftremmar och 4 starka personer.
    Letar nu i manualen men det står ingenstans hur jag får bort panelen på sidan så elektrikern kan göra installationen? Hittade en metallkrok. Är det den jag ska använda?
    Olle
  • Hej Olle,

    Du ska använda metallkroken i nederkanten av listen för att ta bort listen som håller panelsidan.

    Ha en fin dag!
    Annelie