Garanti

Om man tyvärr måste sälja sitt spabad, fortsätter garantin gälla ändå?
Caroline

Kommentarer

  • Hej Caroline,

    Garantier är personliga och kan inte överlåtas om badet säljs vidare.
    Observera att garantin slutar att gälla om spabadet säljs vidare.

    Annelie
  • Vi har nyligen köpt hus där ett spabad är inkluderat, menar du att vi inte har garanti på det då?
    Josefine
  • Hej Josefine,

    Ja, garantin är personlig och följer inte med spabadet.
    Annelie
  • Varför är det så?
    Josefine
  • Hej Josefine,

    Ingen vet hur spabadet har sköts tidigare gällande vattenvärden m m.

    Annelie
  • Hej, hur lång garanti ges vid köp?
    Johanna
  • Hej Johanna,

    För att läsa om vilka garantier som gäller så följ denna länken och läs under garanti.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad

    Mvh Anna
    Anna