Flotör

Hej.
Köpt ett Abiskos och min flotör har samlat vatten innnsnför sitt hölje ochblivit för tung och tappat flytförmåga.
Finns det nya som jag kan beställa?.
Önskar även ett nytt filter.
Sören jonsson

Kommentarer

  • Hej Sören,
    Ja, det finns nya flottörer att köpa. Se länk.
    Delphin Spa Doseringsflottör 20g - Svenska Bad
    Till Abisko heter filter BEL-FIL3
    Antingen så beställer du via webshopen eller genom att mejla order@svenskabad.se

    Mvh Anna
    Anna
  • Hej.
    Det är den lösa flottören som man sänker ner över filtret som har fått vatten i höljet och sjunker ner under vattennivån.
    Alltså det som tillhör badet.
    Sören jonsson
  • Hej,

    Hur gammalt är ditt bad?
    Anna
  • Vi köpte det nytt 2020-07-09
    Sören jonsson
  • Hej igen,

    Gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan. Jag misstänker att detta kan gå på garantin.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad

    Mvh Anna
    Anna