Flagor spa pipe cleaner

Hej!
Har ett Denver spabad som vi har rengjort med spa pipe cleaner. Därefter har vi tvättat rent badet. När vi nu har fyllt på med nytt vatten så är det kvar vita lite genomskinliga flagor. Är detta rester som är kvar från rören efter rengöringen? Hur får man bort det? Är det okej att bada?
Sören Olausson

Kommentarer

  • Hej,

    Gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan. Du kan även ställa tekniska frågor där.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    När du gjort det kommer vår service att återkoppla till dig.

    Mvh Anna
    Anna