Filter

Hej, det extra filter som följde med vårt spa Denver passar inte när vi skall byta ut de gamla. Skall man ta loss själva fästet från de gamla filtren och flytta över till de nya, för fästena på de nya filtren är mycket mindre än vad de gamla filtren är.
Mvh Peter
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Det låter som att du fått med dig fästena när du skruvat ur dom gamla filtren. Ta loss dom från filtren och skruva tillbaka dom i badet. Sen skruvar du i dom nya filtren i dom.

    Mvh Anna
    Anna