Fel in clear FLO tillstånd

Hej. Jag har fått ett felmeddelande på mitt spabad nordpool Oden. Har sökt men kan inte hitta nåt om det i manualen. Är det nåt ni kan hjälpa mig med. Har funkat klockrent men meddelandet kom när jag bytte vatten i det
Mvh Danny

Danny

Kommentarer

  • Hej Danny,

    Detta är ett problem som behöver lösas av våra tekniker. Fyll i en serviceanmälan så återkopplar vi i ärendet så snart som möjligt.

    Ha en fin dag!
    Annelie