Energiläge

Har ett så bad earl. Räcker det att ställa in det på helg? Eller behöver jag göra mer inställningar för att det ska bli rätt? Med vänlig hälsning, Linda
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Bifogar en länk till en Uppstartsguide för samtliga modeller där du kan hitta information och inställningar.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Mitt spabad Denver är heldött. Ström går fram, torrt och fint inuti men displayen är släckt. -20 ute på natten. Tömde badet med hjälp av hinkar då pluggen var frusen, men vatten lär vara kvar i slangarna. Vad kan vi göra.
    GB
  • Hej,
    Gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan så kommer du få återkoppling från service och eftermarknad.

    Mvh Anna
    Anna