Denver spa

Glömde stänga av vattnet vid påfyllning jordfelsbrytare löster ut hela tiden nu. Vi har fått bort fukten i service delen men får inte igång spa igen! Behöver Er hjälp?
Anna Hillgren

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Vänligen fyll i en serviceanmälan på Svenska Bad och beskriv där ditt problem.
    Vi lägger då ut ärendet till vår tekniker. Han återkopplar till dig när han har planerat ditt ärende.
    Annelie