Cirkulationspump Sarek

Hej,
Kan man ställa in cirkulationspumpen på Sarek att gå dag och kvällstid men inte på natten. Står nära sovrum och vill slippa ljudet.
Anette

Kommentarer

  • Hej Anette,

    Man kan tyvärr inte ställa in cirkulationspumpen att gå vissa tider.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej igen.
    Men skulle det vara möjligt att själv stänga under några timmar. Jag har läst att man rekommenderar att cirkulationspumpen iallafall bör gå 12h av dygnet .
    Anette
  • Hej Anette,

    Spabadet kan naturligtvis stängas av men det är inget som vi rekommenderar, framför allt inte på vintern.
    Annelie
  • Hej igen.

    När det gäller installation av själva badet så ska det ju göras av elektriker men hur komplett är själva spat för övrigt i för installation?. Elkabel tex.

    Anette
  • Hej Anette,

    Elkabel följer inte med spabadet. Allt som gäller elanslutningar görs av elektriker.

    Ha en fin dag!
    Annelie
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.