Byte av vatten

Det står i instruktionen att man ska med fördel använda pipe-cleaner vid byte av vatten. Var får man tag på detta? Kan inte hitta i er webshop och detta var inget någon pratade om när vi köpte spabadet. Då talades endast om att backspola i munstycken. Vi har saltbrominator i vårt spabad.  Räcker det med att spola munstyckena, vi har haft badet igång sedan november.   /Monika

Monika

Kommentarer

  • Hej Monika,

    Vi rekommenderar att man använder Pipe cleaner vid byte av vatten. Det rengör rörsystemet i ditt spabad för att förhindra bakterietillväxt i de beläggningar som bildas i rören. Pipe cleaner finns att köpa i vår webbutik här

    Ha en fin dag!
    Annelie