Blueconnect gold och Floden

Hej,
Har ett Svenska Pro Floden med Inclear/brom köpt 2022. Finns det förberedd installation av Blue connect gold så att det är en enkel installation? Ifall inte, vad krävs för att installera Blue connect gold?
Krister

Kommentarer

  • Hej Krister,

    Spabadet är inte förberett för Blue connect gold. Delen som krävs för anslutning på slangen finns att köpa på Svenska Bad. Om du vill beställa går du in på vår hemsida och gör en serviceanmälan här så återkopplar vi med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie