Visar ej alla busstider

Skulle ta buss från huddinge till sthlm natten till måndag. Appen säger att nästa buss går 3.04 och jag sitter på bussen som gick 1.04. Väljer jag att visa tidigare avgångar får jag bara fram pendeltågen. Vad beror detta på?

Bifogade filer:

Tom

Kommentarer

  • Tack för rapporten, när det är stor variation på resealternativen fungerar det inte alltid att gå fram och tillbaka för tillfället. Ska se över det och se om jag kan göra något åt det.

    Johan Berg Nilsson