UL-SL-biljetter

I Uppsala kan jag köpa biljett på bussen från min lokala hållplats via pendeln från Uppsala C och sen buss 560 från Rotebro ända fram till Kallhälls station. Åt andra hållet verkar det inte gå att göra så när jag frågar på buss 560. Stämmer det? Varför inte i så fall.

Eva Örtenberg

Kommentarer

  • Hej, appen stödjer ej köp över länsgränser för tillfället. Jag kan tyvärr inte svara på vilka regler som gäller på bussarna. Om det är SL som kör går det att kontakta dem direkt här, https://sl.se/sv/kundservice/

    Tack!

    Johan Berg Nilsson