Reklam i appen

Hej
Använder sen länge appen Stockholm traveling och har varit mycket nöjd ned den.
Dock har jag de senaste dagarna vid upprepade tillfällen tvingats svara på frågan om jag vill ha individanpassad reklam. Jag svarar varje gång nej och jag menar det. SLUTA fråga!!!

Gällande er policy för personuppgifter så kan jag tydligen inte skicka in detta utan att godkänna att en MARKupartist får hantera mina uppgifter.
1 jag vet inte vad en markupartist är
2 jag vill inte bli kontaktad av en eller en makeupartist om det är det som avses!
mvh
Helena
Helena Schörling

Kommentarer

  • Hej Helena,

    Så ska det såklart inte vara, dialogen ska visas i de fall något ändras i vem uppgifterna delas med. Detta styrs av Google som levererar annonserna. Ska se om det finns något jag kan göra. Tack för att du sa till.

    Du kan från inställningar stänga av annonser, då kommer dialogen ej att visas.

    Anledningen till det är GDPR vilket är till för att skydda dina personuppgifter. Vill du kontakta mig på annat sätt finns kontaktuppgifter i appen samt på Google Play.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson