Linje 19 - appen visar vardag tidtabell på helg

Det verkar som appen inte fattar att det är helg. Hur kan ni missa en så fundamental sak?

Magnus

Kommentarer

  • Hej, är detta under reseplaneraren eller under avgångar? Vilken station, tid och riktning gäller det så ska jag kolla upp det och göra en felanmälan till SL som levererar alla tider som presenteras.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Reseplanerare appen
    Från Stureby till Ropsten sökte jag

    Magnus
  • Hej,

    jag har jämfört tiderna i appen med vad SL visar på sin hemsida (se skärmdumpar) och vad som finns i tidtabellen. Vad jag kan se så verkar det stämma överens. Tyvärr kan jag inte kontrollera hur tågen faktiskt går, men om du har exempel på där det skiljer sig så vill jag gärna veta det så att jag kan felanmäla det till SL.

    Alternativt kan du felanmäla det själv då det verkar som att SL isf har samma problem på sin hemsida.

    Bifogade filer:

    Johan Berg Nilsson