Kalenderfunktion

Hej, jag ser att detta har varit på tal tidigare, men önskar en funktion där man kan flytta över en specifik resa till sin kalender. Med tanke på att det finns både en starttid och en sluttid borde det gå att göra ett event av det. Och döpa det enkelt enligt principen "Resa från [Punkt A] till [Punkt B]".
Erik Thunberg

Kommentarer

  • Som en möjlighet att dela en viss resa så att kalendern kan känna igen det? Är detta att föredra över att appen har en egen påminnelse?
    Johan Berg Nilsson
  • Ja det tycker jag åtminstone. Då man har kalendern kopplad till mycket annat och utgår från den i mycket.
    Erik Thunberg