Byte 754 till 758 köpmangatan Södertälje

Informera om att man ska gå fram 100 m till hållplats 758, den syns inte! Höll på att missa anslutning för att jag inte hittade hållplatsen.

Henrik

Kommentarer

  • Hej, ledsen för sent svar. Skicka gärna feedback till SL angående detta med, i appen finns det en karta som visar var hållplatserna ligger, hoppas att den kan hjälpa för framtida byten. Tack!

    Johan Berg Nilsson