Bakåtknappen stänger appen

Hejsan
Ett litet "problem". När jag använt en genväg och sen trycker bakåt, stängs appen av. Eller om jag använt en genväg och inte stängt av appen, sen använder appen vanligt, får jag upp den senast sökta genvägen, går bakåt och appen stängs och jag kan då söka det jag vill.
Skulle vara suveränt om man, från en genväg kunde klick sig bakåt och komma till startsida för att söka ny resa.
Annars en enastående app. Provat andra men inget kommer nära. Bra jobbat!
Bjarki Arnarson

Kommentarer

  • Hej Bjarki,

    Jag förstår vad du menar. Ska fixa det till nästa uppdatering, om du väljer att gå bakåt efter att du startat via en genväg ska startvyn istället visas.

    En ny version är på väg ut nu, det här kommer fixas till nästa.

    Kul att du gillar den tack, så kul att höra!
    Johan Berg Nilsson