Adresssök som på webben

Interaktionen för när man anger en adress kan förbättras så att det liknar beteendet på SLs webb. När man angett delar av en gata och klickar på sökresultatet så vore det mycket hjälpsamt om gatunummer markeras i sökfältet så att man enkelt kan ange det. Exempel kan ses genom att testa på SLs webb.

Johan Natt och Dag

Kommentarer

  • Hej, den senaste versionen har betydligt bättre stöd för adresser, samt markering för vad som är en station och vad som är en adresser i autokompletteringen. Hoppas att den fungerar bättre. Tack!

    Johan Berg Nilsson