Var kan jag få tag i min hyresavi?

Jag hittar inte min hyresavi för nästa månad, var kan jag hitta den?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Du hittar alla uppgifter du behöver för att betala din hyra när du loggat in på Mina sidor. Du kan klicka på texten Fakturor på startsidan (ljusgröna rutan) eller klicka i menyn på För dig som hyresgäst och välj sedan Fakturor.

    Behöver du kopia av hyresavin kan du klicka på pilen i fakturaöversikten så fälls specifikation ut. Välj Skriv ut.
    Längst ner på Faktura-sidan hittar du fakturahistorik.
    Stena Fastigheter
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.