Hur ser jag vilka SSG-utbildningar jag har?

Hej,
Vilka SSG-utbildningar har jag? Jag vill veta vilka kurser jag har gått och hur länge dom är giltiga, jag har inga inloggningsuppgifter för de har jag glömt bort, hur gör jag? Mvh Rasmus

Rasmus

Kommentarer

  • Hej,

    För att kunna logga in och kontrollera sin kursstatus måste man vara kopplad till ett företag, och inloggning sker då här med din egen valda kontaktväg (mejladress eller mobilnummer).

    Om du är osäker på om du är kopplad till ett företag eller har problem med att logga in, är du välkommen att ringa till vår support på 060-141510.
    Support
    (Uppdaterad )