Vad gör jag med accesskortet som pensionär?

Jag skall strax börjar mitt "nya" liv som pensionär. Jag har ett SSG-kort som enligt texten på kortet är giltigt t o m 2026-05-28. Måste kortet lämnas tillbaka eller makuleras eller skall det bara löpa ut och därefter bli ogiltigt?
Jeff

Kommentarer

  • Hej Jeff,

    Accesskortet är personlig, så du kan själv bestämma om du vill klippa kortet och slänga det eller om du vill spara det hemma.
    Support