Till senaste kommentaren

Mejl om att vi inte uppfyller krav från Mondi i SSG Supplier

Jag har fått mejl om att vi inte uppfyller Mondi Dynäs krav.
Vilka krav är det och vart kan jag ändra detta.
Bosse

Kommentarer

  • Hej,

    För att ha tillgång till tjänsten behöver du finnas upplagd som användare i den. Du loggar då in i SSG Portal med din valda kontaktväg, och väljer sedan tjänsten SSG Supplier.
    1. Klicka på Krav och ange den specifika beställaren under Bedömning för
    2. Klicka sedan på t.ex. Allmänt
    3. Klicka på Redigera, nu kan du se den specifika beställarens förväntade svar:

    Behöver du guidning eller har du några som helst frågor tveka inte att höra av dig till oss på 060 14 15 10.

    Ha en fin dag!

    Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.