Jag har problem att starta kursen

Min kurs SSG Entre Vattenfall Värme Nyköping strular. Kommer inte in på själva provet. Går den att ta bort och påbörjas igen?

Tack på förhand.
David

Kommentarer

  • Hej David,

    Vi har testat kursen samt kunskapsprovet och det fungerar bra. Det problem du beskriver beror oftast på sparade filer (cookies) i webbläsaren.

    Testa att endera rensa cookies & cache samt starta om webbläsaren innan du gör kursen igen, alternativt testa en annan webbläsare. Vi stödjer uppdaterade versioner av Edge, Chrome samt Firefox.

    Hoppas det hjälper!
    Joel