Hur skapar man ett nytt företag hos er om man redan har ett registrerat?

Jag har ett företagskonto registrerat hos er men behöver skapa ett till på ett annat bolag vi har, hur gör man då?
Ann-Sofie

Kommentarer

  • Hej!

    Man behöver då fylla i en separat företagsregistrering på vår hemsida: Registrera företag
    Det administratörskonto du redan har hos kommer då att kopplas till det nya företaget så att du som inloggad kan växla mellan de två företagen beroende på vilket av dem du önskar administrera för stunden.
    Sofia Supportadministratör