Byta arbetsgivare. Få med sig kurser jag gått.

Hej jag har ett konto och gått kurser på detta konto. Behöver byta arbetsgivare utan att förlora kurserna jag gått.
Kontakta mig hur vi kan göra detta smidigt.
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Ditt konto, Accesskort och dina kurser är personliga och försvinner inte när man byter arbetsgivare.

    En administratör hos din nya arbetsgivare kan bjuda in dig med hjälp av ditt Accesskortsnummer eller personnummer så behåller du samma övriga uppgifter som innan.
    Support