Byta Bolag

Jag har idag ett bolag anslutet till SSG. Jag har startat ett nytt bolag och vill flytta mitt SSG konto till detta bolag. Hur gör jag det?
Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim!

    Det du behöver göra är att registrera ditt företag för SSG Entre via denna länk:https://www.ssgsolutions.com/sv/support/registrera-foretag/ och klicka därefter på "Registrera företag för SSGs webbkurser"
    OBS - se till att logga in med ditt befintliga konto när det steget kommer - på så sätt följer ditt konto med till nya bolaget.

    När vi har tagit emot din anmälan kommer vi att registrera ditt företag inom åtta arbetstimmar och skicka ett mail med inbjudan till dig eller den du i anmälan angett som administratör för tjänsten.

    Support