Anställd som bytt telefonnummer

Har en anställd som jag ska ska tilldela SSG och det står att han redan har SSG men har nu bytt telefonnummer och kan inte logga in. Hur gör vi??
Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Tack för din fråga.

    Om en användare har problem att logga in, vill jag uppmana personen ringer in till oss på supporten. Så kan vi uppdatera inloggningen eller informera vad personen har valt för inloggning. Kontakt och support | SSG (ssgsolutions.com)

    Hälsningar
    Support