Missad tömning

I tisdags 28/11 tömde ni inte våra kärl på Garvargränd i Malmköping. När tömmer ni? Svara inte att jag kan ställa ut en extra säck. Om jag själv glömt att ställa ut kärlet så kan ni hämta mot en kostnad läste jag. Samma sak borde gälla åt båda håll. /Jörgen
Jörgen Andersson

Kommentarer

  • Hej Jörgen, vår entreprenör har lagt avvikelse om Ej sandat i stora delar av alla våra 3 kommuner. De planerar om körningen så fort de har möjlighet. Låt kärlet stå kvar tills dess att det är tömt. Trevlig helg!
    Pernilla