Lysrör

Hej!
Jag jobbar på en företag som heter mariest. Jag vill fråga får vi lämna in lysrör hos Er. Hur mycket skulle kosta det? Kanske kan skicka nån förslag?
Ha en fint dag
Vänligen Ieva
Ieva

Kommentarer

  • Hej!
    Lysrör går bra att lämna till återvinningscentralen, men du måste fylla i ett formulär som du laddar ner från El-kretsen. Det heter Avlämnarintyg - Avlämnarintyg & Avlämnarintyg+ | El-Kretsen  När du har fyllt i det så visar du bara upp det när du ska lämna in lysrören på återvinningscentralen. Det är helt kostnadsfritt.
    Pernilla