kranvatten

mitt kranvatten är grumligt när jag häller upp det i ett glas. Detta har aldrig hänt förut och det har gått två dagar utan förbättring.  Idag kom bostadsförmedlingen när jag kontaktade dem, de sa att det är säkert att dricka eftersom vattnet ändras från grumligt till klart, men jag skulle vilja ha lite försäkran från er om det är säkert

Aden

Kommentarer

  • Hej Aden,

    Det grumliga är endast luftbubblor som försvinner om du låter vattnet stå en stund. Luft i ledningarna kan förekomma om det har skett något arbete i det område du bor i, utfört av oss, och det är helt ofarligt.
    Pernilla