Hur undviker jag dubbelbetalning av fakturan om jag har Kivra?

Pernilla

Kommentarer

  • Hej Pernilla,

    Om du väljer att inte betala dina fakturor via Kivra kan du självklart betala dem på annat sätt, t.ex. via din internetbank. Viktigt är då att markera den som hanterad i Kivra, så du undviker dubbelbetalningar. Den är fortfarande sparad i ditt arkiv i Kivra.

    Med vänlig hälsning
    Therese