Höjningar påverkas av investeringar. Vilka investeringar måste bolaget göra de kommande tre åren?

Vill veta mer om höjningarna
Lars

Kommentarer

  • Det som driver investeringar i Sörmland Vatten är ägarkommunernas behov av nya exploateringsområden, nya så kallade VA verksamhetsområden enligt ägarkommunernas beslut, nya kundanslutningar samt förnyelsebehov av anläggningar och ledningar.
    Helen