Sälja fastigheten

Jag ska sälja min fastighet, kan ni skicka fakturan till nya ägaren?

Kommentarer

  • Vi skickar fakturan till den som är ägare av fastigheten när vi fakturerar. Om ni är flera fastighetsägare kommer en ägare att få fakturan men alla delägare är solidariskt betalningsansvariga. Vid en försäljning får säljaren och köparen göra egna överenskommelser om betalningen.
    Therese