Brukningsavgift

Hur mycket betalar jag i brukningsavgift?

Kommentarer

  • Hur stor brukningsavgiften blir beror på hur mycket vatten du använder och vilka vattentjänster du använder. Brukningsavgiften är indelad i två fasta avgifter (en fast och en per antal bostadsenheter) och en rörlig avgift (beroende på hur mycket vatten som förbrukas).

    Avgiftsskyldighet på brukningsavgiften gäller även om du inte har anslutit fastigheten till VA.

    Therese