Avläsning vattenmätare

Behöver jag läsa av vattenmätaren innan ni kommer och byter den?
Michael

Kommentarer

  • Inför ett vattenmätarbyte behöver du inte läsa av vattenmätaren, det kommer den person som byter mätaren att göra vid nertagning.
    Helen
  • Hej. Jag kommer att skicka svar till vattenmätarställning några dagar senare för jag befinner i te mig där.
    Rokhsareh Vesali
  • Det går bra att maila in till oss, ringa eller chatta in till oss

    Jenny