Widget visar inget

Hej,
Installerade er app och la upp widgeten men den visar inget, det enda som visas är texten "laddar".

Har startat om mobilen flera gånger samt avinstallerat/installerat appen utan någon förbättring.

Mobilen är en Samsung A51, tyvärr vet jag inte vilken Android-version den har.

Kommentarer

  • Hej,
    Har du testat att lägga till och ta bort widgeten?
    Vänliga Hälsningar
    Therese
  • Japp.
  • Hej Örjan,
    VI har tyvärr inte kunnat återskapa ditt problem.
    Om du som sagt har testat att ta bort och lägga till widgeten så kan du testa att ändra storleken på widget:enoch flytta runt på den.
    Det kan inte vara så att du har har stängt av platstjänster?

    Vänliga Hälsningar

    Therese