Vattennivå Dalälven

Hej, finns det något sätt att se vattennivån i Dalälven på SMHI?
Tittar jag på flödet på SMHI vid min punkt så är flödet långsammar den här veckan men det säger väl bara hur vattnet "strömmar" och tittar jag på Vattenregleringsföretagens info https://login.vattenreglering.se/m/vattenstand.asp?History=false&Ralv=Dal%E4lven så ser jag att Runn och Ista har ungefär samma vattennivå som förra veckan. Finns det något sätt att se om det fortfarande är översämmat?
Har en sommarstuga vid älven och det var väldigt högt vatten i helgen.Skulle vara toppen att kunna läsa på SMHI hur vattennivån är.

Tacksam för tips
Anneke