Var hittar jag fjällobservationer?

Tidigare fanns det en sida med fjällobservationer på er hemsida, nu verkar den vara borta. Vart hittar jag fjällobservationer?

SMHI Kundtjänst

Kommentarer

  • Hej!

    Fjällobservationstabellen har avvecklats för gott. Uppgifterna samlas istället i den nya observationstjänsten som du hittar här. I denna tjänst kan du spara favoritstationer för att lätt kunna återkomma till samma stationer varje gång. Det gör du genom att klicka på ”Spara som favorit” enligt bilden nedan.

    fjällobservationer

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.