Varningskartan

Kan ni fixa så att man ser hela texten i varningen när man för musen över kartan? Idag är det klass 3-varning på Västernorrland, men för att kunna läsa, måste man köra runt med musen och läsa en snutt i taget.

Det här får ni helt enkelt så lov att fixa snabbt. Det dog ju 3 pers förra gången.

Kommentarer

  • Hej Susanne,

    Tack för din synpunkt! Jag ska se om det går att göra något åt detta.

    Om du klickar på önskat varningsområde så kommer hela texten upp till vänster om kartan i bild.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst