Var finns gårdagens väder på er hemsida?

Var finns gårdagens väder på er hemsida? Ibland vill man veta hur varmt/kallt det var, hur mycket det blåste eller hur mycket regn som verkligen kom igår t.ex.

SMHI Kundtjänst

Kommentarer

  • Hej!

    Gårdagens väder hittar du under 10-dygnsprognosen, Senaste dygnet. Tänk på att det bara är de 12 senaste timmarna som syns där.

    Om du vill ha data längre bak i tiden hittar du det i vårt Öppna data.

  • Hej! Detta inlägg är rätt gammalt så det är lite inaktuellt. Numera är det de 24 senaste timmarna som visas.
    Leif Webbkoordinator
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.