Vädersymboler

Varför har ni ändrat symbolerna för vädret på en del orter. Det är helt värdelöst, man måste läsa på symbolerna vad det blir för väder. Det var mycket tydligare förut.

Kommentarer

  • Hej Anders,
    Jag förstår inte riktigt vilka symboler du syftar på? Vi har samma symboler för alla orter, symbolerna ändras vartefter vädret ändras.
    På vilket sätt var det tydligare förut? Vilken tjänst tänker du på?

  • Vädersymbolerna försvann helt i den nordligaste landsdelen, i prognosen för t.ex. Kiruna, Gällivare eller Jokkmokk ersattes de med konstiga tecken.

    Bifogad fil:

  • Hej Klaus,
    Det är ett känt fel vi har haft de senaste två veckorna, men en lösning är nära!
    Det påverkar symbolerna för alla orter som påverkas av midnattsolen.
    Vi håller på att testa lösningen, och förhoppningsvis kommer den ut redan imorgon.