Väderapp

Hej

Jag blir inte klok på er app, tex regn som visas på torsdag kommer på fredag.

Kommentarer

  • Hej Stefan, tack för din fråga.
    Eftersom vårt data ligger i UTC-tid, men presenteras i användarens lokala tid, i detta fall Svensk sommartid (UTC+2), så betyder det att dygnets översiktsvärden blir 02-02.
    Nederbörd presenteras som ackumulerad, det vill säga att värdet gäller för hela tidssteget fram till angivet klockslag.
    I denna prognos så faller regnet någon gång mellan torsdag kl. 20 och fredag kl. 02, det gör att det summeras på torsdagsdygnet.

    Hoppas min förklaring var förståelig, önskar dig en fortsatt bra onsdag!

  • Appen har sluta fungera på min I-pad sedan några dagar tillbaka.
  • Hej Tommy, tack för din inrapportering.
    Vi har för närvarande driftstörning på väderappen för iPad, men vi håller på att jobba på problemet.
    Vi beklagar att det inte har fungerat under helgen och jag återkommer i tråden när problemet är löst.
  • Hej igen,
    Nu har vi åtgärdat felet som gjorde att iPad appen inte fick någon data.
    Önskar en fortsatt trevlig måndag!
  • Hej jag undrar vad o och so står för i appen

    Vänligen Michael
  • Hej Michael,

    Jag har svarat på din fråga via det inkommande mailet som vi fått från dig.

    Vänliga hälsningar,