Vart ser jag vilken tid prognosen uppdateras?

Det skulle behöva anges vid vilken tidpunkt på dagen som uppdateringen är gjord och även när nästa uppdatering kommer

Kommentarer

  • Hej!

    Är det ortsprognosen du syftar på? På startsidan samt i 10-dygnsprognosen står det när senaste uppdateringen är gjord under tabellen.

    Prognosen uppdateras ca 5-7 gånger/dygn beroende på när nya uppgifter kommer in från prognosdatabasen. Det gör att det inte går att säga exakt när nästa uppdatering kommer.

  • Hej

    Ser att prognosen de senaste fyra amånaderna inte har uppdaterats på vissa orter sen första veckan i maj, det gäller Umeå Flygplats bland annat, vad beror det på?
  • Hej Nettan,
    Prognosen har uppdaterats flera gånger per dag men det är observationerna från Umeå Flygplats som "bara" finns tom 10 maj. Detta beror på en driftstörning vid stationen, vi har varit i kontakt med dem och meddelat att vi inte får någon data från den. Har i nuläget inget klardatum när detta kommer vara löst men hoppas såklart på att den kommer igång snart igen.

    Hälsningar
    Susanne Kundtjänst