Ufo? Undrar vad detta är för gult fenomen över kvällshimmlen i Aspudden

Anna Holmqvist

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Det kanske inte är så dramatiskt som det ser ut. Längst bort är det nog en del glipor i molnen som släpper igenom lite av skymningsljuset från solen. Högre upp på himlen verkar det vara låga moln i olika varianter. De lägsta molnen får nog en del ljus från stadsbebyggelsen och ser ljusgrå ut, medan de lite högre molnen ligger i skugga och ser mörkare ut.
    Sverker, meteorolog
    Sverker Klimatolog