Startsidan

När ni nu "förbättrat" er sida varför har ni då en onödigt stor tom ruta överst på startsidan så att man måste scrolla ner för att se vädret de närmaste dagarna/veckans väder? Obegripligt!
Flytta istället upp info om veckans väder så man slipper rulla ner för att se veckans rutor.
Det ser ju löjligt ut med ett stort tomt fält på startsidan!

Kommentarer

  • Hej Evalott, tack för ditt inlägg!
    Har du kikat på våran nya Startsidan - Beta? Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om den (länk finns under den nya tjänsten).
  • Jag missade att skriva i förra mailet att det gällde "Fjällvädret". Er vanliga startsida har inte en stor tom ruta överst.
    Har inga synpunkter på Beta.

  • Hej Evalott,
    Tack för synpunkten, jag tar det vidare till produktansvariga.
    Önskar dig en Glad Påsk!