Varför försvinner startorten?

Varför kan inte startorten komma upp trots att man markerat den som startort när man vid nästa tillfälle går in på Er hemsida??

Kommentarer

  • Hej Åke,
    Tack för att du hör av dig till oss om denna fråga.

    Det kan vara flera olika anledningar till att startorten inte finns kvar:

    • Informationen om vilken startort du valt läggs i ett cacheminne lokalt på din dator. Om cachen rensas, så rensas också informationen om vilken startort du valt. Du kan ha, i din webbläsare, valt att radera cachen varje gång du stänger webbläsaren.

    • Webbläsaren du använder är en gammal version. Du kan välja att installera en uppdatering, eller en annan webbläsare, se information här: http://www.smhi.se/om-webbplatsen/snabbare-webb...

    Hoppas detta är till hjälp för dig, önskar dig en fortsatt trevlig dag!

  • Jag har precis samma problem. Jag har uppdaterat webbläsaren men det fungerar inte ändå.. något annat problem???
  • Hej Lillan,
    Om du kör Privat surfningsläge när du använder webbläsaren, så kommer inte webbläsaren ihåg dina inställningar.