Senast dygnet

Tittar man på "SENASTE DYGNET I FÄRILA" så har det visat 0,2 mm regn varje timme de senaste 2 veckorna fast det inte regnat någonting. De övriga värderna verkar okej.

Kommentarer

  • Hej Lars,
    Observationerna är beräknade, som det står under observationstabellen. Det innebär att vi kör modeller, som kan göra lokala missar, så att det blir sådär.
    Om du använder vår tjänst Observationer istället, så får du uppmätta värden, här med stationer i närheten av Färila: http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/obse...