Rökmoln eller regnmoln över Täby idag torsdag 15/8 kl 09?

Jag undrar om rökmoln från skogsbränder i Ryssland har drivit in över Östra Svealand?

Kommentarer

  • Hej Rosalind. Nu har jag fått svar från SMHIs prognosmeteorologer och luften över Täby härstammar från Norska havet (väster om Norge) om vi tittar upp till tre dygn tillbaka. Så de moln du hade över Täby igår kom inte från Ryssland.
    Erik Klimatologi