Popupruta

I både webbläsaren Edge och Internet Explorer kommer vid varje besök upp en popupruta med texten:

Det går inte att nå den här sidan
Prova detta

                                                                                                                                          Information

Sekretesspolicy

I Internet Explorer går det att klicka på "Sök...." och sedan kommer Bing upp i rutan och sedan går det att stänga den. I Edge går det inte att få bort rutan mao går det inte att använda SMHI. I Firefox funkar det som det ska.
Använder Windows 10 Version 1909 med de senaste upd på en stationär dator.

Kommentarer

  • Hej Mikael! Tack, jag tar detta till teknikerna. Om du kan tänka dej att byta webbläsare till det är fixat så bör detta problem inte uppkomma med Firefox eller Chrome.
    Leif Webbkoordinator